Cuma, Ağustos 10, 2007

neydim,neyim,ne oluyorum,ne olacağım?



Yaşıyorum ..
Bir ofis köşesinde kafamdan geçenlerin eşliginde mesaimi tamamlıyorum....
dağınığım..toplanamıyorum...farksızlıklar cehenneminden yansımalar görüyorum zihnimde.Galiba yaklaşıyorum...
Anlamsızlıklarla dolu bir dünyada gerçeklerin curcunasına kendimi birakiyorum zaman zaman.Dilegim kör olmak bütün bu olup bitenlere.Biraz daha kaygısız ve tamahkar .... pehh ama yapamıyorum,alışkanlıklarım ağır basıyor.
sacmalıyorum... susup düşündüğümde sarpa sarıyorum,bir boğulmuşluk hissi taşıyorum.
aklımdan
-acaba psikolojik bir bozukluk sürecine mi giriyorum ?
-hormonal sistemlerimde arıza mı var?
-bir kız mı lazım?
-Geçici depresyonlardan biri mi?

gibi sorularla geçen bir süreden sonra sessizligimi bozacak bir etkileşime giriyorum.
sonra yine aynı şeyler...
yaşam denilen varoluşun içinde süzülen bir çöp gibiyim...

Biri diyor ki
materyalistsin...
biri diyor ki
bencilsin...
biri diyor ki
duygusalsın
biri diyor ki
karamsarsın
biri diyor ki
derinsin
biri diyor ki
bir hiçsin

Aslında Çoğu zaman öylelerim;gündelik hayatın ve insanlık cehenneminin kandırmacasındaki medeniyet motifine gore ben aslında materyalist bile sayılmam yaa neyse...


Ben aslında !
neydim,neyim,ne oluyorum,ne olacağım?(!)
bilemiyorum :(

Hiç yorum yok: