Çarşamba, Ağustos 15, 2007

bir sebepten kaç sonuç çıkar ki?




bir sebepten kaç sonuç çıkar ki?

öküz altında buzağı aradım...mamafih buldum da...Arayan ne zaman bulamamış ?

bir müddet sıçradık çayırda...Sonra ilk trenle İsviçre Alplerine annesinin yanına gönderdim O'nu..Öküzü de en yakın mezbahaya..

( yıllar sonra duydum da büyüyünce mor inek olup alpella reklamlarında oynamış..kıvanç doldum )


Çayırda başıboşluktan sıkıldım...Hayal tacirliğiyle ,felaket tellallığı arasında bocalarken..Başarıdan başarıya koşuyormuşum meğer..

Kendi kendimi taltif edip,rütbeler verdim.Azlettim sonra...Tazminat bile vermeden, kovdum.Sürüm sürüm süründürdüm...

06 posta kodlu adreslerin yazıldığı zarfların içine; resmi literatür sosunda marine edilmiş "arz ederim" le biten mektuplar yazma konusunda uzmanlaşmaya karar verdim.Gıpgri oldum...Kaşe bastım atraksiyon niyetine...

Köhne rayların üzerinde yaylanıp duran eski lokomotifleri

Seyrederken...

Bir kase aşurede tüm bir gençliği yedim Nitekim..



-KoBalt-

Hiç yorum yok: