Cuma, Haziran 01, 2007

kaybetmek üzerine















Bazen büyük etkiler yaratabilecek ayrıntıları atlar insan.Bu elinde olmayan nedenlerledir.Farklı duygular,dertler,sorunlar,etkiler içerisindedir ki kaybettiğinde; etkisi herşeyin üzerine acı biber misali eklenerek acı verici bir şekilde devam eder.Göz yaşları kafi gelse keşke, çekilen ızdıraplar sadakası olsa,bir dön lütfenin,bir kaç özürün, ardına sığınılsa ama yetmezzzz!
Telafisi olmayan şeyleri yaratmışızdır bir anda hayatımızın içerisinde .Bizim suçumuz da değildir aslında bütün bu olanlar.orada olmak,tepki verememek,bekleneni yaşatamamanın verdiği bir mahçubiyetle yarı donuk,yarı ağlamaklı izleriz her şeyin mahvoluşunu.
Karanlığa kavuşan ruhumuzu yine kendi karanlığımızda kutsarız.Kimileri için bir lanet,bir kara gün olan bu durum,benim için ise kutsallaşmış bir gün,bir tecrübe olarak mazi defterine yazılır.

kaybetmeyi sevmiyorum,acı çekmek,üzülmek,pişmanlıklar vs....
üzerimden atacağım artık bütün mahçubiyetlerimi...
biri de eksilirken yaşamımdan ;göstererek çakarsa yüzüme şamarı gözlerimi yummayacağım bu sefer.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba:)bu üçüncü yazışım aynı şeyleri hiisetmiyorum ilk okuduğumda daha farklı şeyler uyanmıştı içimde.evet çok güzel şeyler yazmışsın hayata dair çok beğendim belki burdaki beğendim sözcüğü sana sıradan gelicek ama onun yerine başka bişey koyamıyorum.derin çok derin bi çocuksun bunu da demeden edemiyicem.bide şu iletişim problemimizi aşsak tam süper olucak.yüreğine sağlık

DeiCtiC dedi ki...

bundan önceki yazdıgın 3 yorum için dert etme.her ne kadar okuyamasam da kaybolduklarını zannetmiyorum.büyülü bir tılsım gibi bir şekilde yerini bulmuştur bütün güzel düşüncelerin.
teşekkür ederim beni ihya ettin :)

Adsız dedi ki...

hele şükür becerebildim yazmayı sağol tekrar cvp verdiğn için :))